FANDOM

Unit juggernaut mo artwork medium

MO

Popis

Mo je velmi užitečná karta z mnoha důvodů. On je legendární, a tak nevyžaduje žádné zvláštní koule, které mají být svolán, což ho velmi snadno přidat do každé palubě. Mo má velmi vysokou útočnou sílu za tři řádu jednotek, ale proti řádu čtyři bytosti XL bude s největší pravděpodobností zemře-li podporován. Má tři užitečné schopnosti, včetně schopnosti úprk, stejně stejně jako všechny obří, ale také má schopnost zvýšit poškození spojenců a léčit se. Pouze špatné nevýhody hraní Mo je moc drahé náklady na 350 a skutečnost, že může existovat pouze jedna hra najednou podle

Schopnosti Group Hug

Aktivovat léčit Mo Celková částka léčení závisí na počtu jednotek jsou šetrné k okolní Mo vyšší částka maximálně životy blízkých přátelských jednotek je mocnější kouzlo bude stát. Maximálně 3000 životy mohou být uzdraveni, když je tu minimální léčit nejméně 500. Jedno použití každých 30 sekund.

Mo's better blues

Aktivujte na zvýšení poškození okolních přátelské jednotky o 30% na 15 sekund. Jedno použití každých 30 sekund.

Stampede

Výkon: 100 Aktivovat vrhnout směrem k cíli se zabývají 170 poškození nepřátelům po cestě, až 7750 celkem. Jedno použití každých 30 sekund.

thumb|500px|right

240px-Viridya-0

Viridya
Schopnosti

Power Flux

Každé 3 sekundy, jednotka požáry elementární síly kouli, která se zabývá 90 škod na nepřátele v okruhu 5 metrů kolem svého cíle, a to až do 135 celkem. Údery zpět malých jednotek.

Call Treespirit

Výkon: 100 Aktivovat pro volání o pomoc služebníka Treespirit Viridya to. Bude přivolat 1 Treespirit jednotky, která je obdařena přírodní moc pomalu regenerovat své ife bodů a má stejnou úroveň jako upgrade jednotka sama. Pouze jeden Treespirit může být předvolán najednou. Jedno použití každých 25 sekund.

Viridya's Blessing

Přátelské jednotky v okolí Viridya bude regenerovat 3% jejich maximální životy každé 2 sekundy.

240px-Ravenheart-0
Popis
Své schopnosti a fakt, že to může být předvolán s čtyři Orbs dělat Ravenheart všestranná a šikovná. Jako Legendární karty, lze použít pouze jedno takové jednotky existují ve hře najednou, měl vážnou nevýhodou, že přijde čas shromáždit velké vojsko a jeho životy nejsou nic zvláštního. Je možné, že nebude moci být svolat to vůbec, pokud jiný hráč předvolání k soudu jako první.

Schopnosti

Broadside

Každé 2 sekundy, 4 menší děla na lodi boku střílet samostatně. Každý z nabídky 100 škod na nepřátele v okruhu 5 m, až 150 celkem.

Mine field

Výkon: 75 Aktivovat drop 2 ohnivé dolech, které explodují, jakmile nepřátelské jednotky, je v blízkosti zabývá každý 500 škod v okruhu 15 m, až 1500 celkem. Pokud tomu tak není spouštěn dolů zmizí po 40 sekundách. Jedno použití každých 20 sekund.

Harpoon

Výkon: 110 Aktivovat požární Ravenheart mocných harpuny zabývající 1000 poškození cíle nepřítele a až 3000 celkem v okruhu 15 metrů. Co je víc, je vybaven harpunou s těžkými sítí, které budou lana ve všech poškozené nepřátelské jednotky. Vyrovnávají jednotky jsou nepohyblivé, ale stále moci používat v rozmezí útoků a speciální schopnosti. Ovlivňuje pouze pozemní cíle. Trvá 20 sekund. Po odeznění účinku, cíle jsou imunní proti Root na chvíli. Jedno použití každých 20 sekund.